Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

Mars

Av Malin Lindgren - 1 mars 2012 21:22

Imorse satt jag i soffan och läste lite i Gudrun Abascals bok "Att föda" och helt plötsligt slog det mig att det är 60 dagar kvar tills lill*n är beräknad att komma ut! Det är ju liksom 2 löningar. Och det är ju inte så långt! Men nu längtar jag ännu mer! Vill bara träffa lilltrollet nu! Hoppas verkligen inte tiden saktar ner nu mot slutet, men det antar jag att den kommer att göra..


Jag är trött i kroppen idag, har ont av foglossningen. Det är något speciellt med CULs stolar, varje gång jag är där blir jag handikappad i 2 dagar efteråt. Men tur att det hjälper med lite alvedon.


Skickade in arbetet som skulle vara inlämnat på söndag idag. Skönt att ha det avklarat och jag hade inte kunnat förbättrat arbetet heller, fattade ingenting av det jag skrev! Hoppas det blir godkänt iallafall! Nu kör vi igång med examinationsuppgift 3. Längtar så tills denna kurs är slut.. Synd bara att nästa också är en sån här tråkig kurs..


Kurs 11, som börjar v.19 (1 vecka efter bf) däremot, den blir nog grymt rolig! Hoppas jag känner lika då som nu, trots att bebis ploppat ut!


Även fast jag är trött och slut så finns motivationen till att bli färdig SSK i januari 2013 där! Kommer kännas så grymt bra när jag också får ta examen med de andra! Vill verkligen inte byta klass och det är ju sååå kort tid kvar!

Det är tur att jag har världens bästa man som med säkerhet kommer finnas där till 100% !! Så bortskämd som jag blivit nu den senaste tiden så är jag INTE ETT DUGG orolig över hans roll som pappa! Han kommer bli den bästa!!  


Nu funderar jag på att koka en kopp kaffe och vänta på att BigBrother börjar. Imorgon blir en slappar dag hemma, ska städa lite smått och leta tvättid! En promenad vill jag också hinna med, trots mitt bäcken! 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lindgren - 9 april 2012 20:21

  Åh vad jag vill ha ut mitt hjärtegryn nu!! 21 dagar kvar!!   ...

Av Malin Lindgren - 8 april 2012 19:43

Då var det typ slut på påsken.. Och ingen påskbebis här inte. På tisdag går vi in i v. 38 (37+0). Då anses bebis vara färdigbakad och är sååå välkommen ut. Men jag har en känsla av att den lill* kommer stanna betydligt längre än så. Men h*n är välk...

Av Malin Lindgren - 22 mars 2012 20:34

Imorse klev jag upp tidigt, 4,45 för att vara exakt, och åkte till Gävle för att närvara på den obligatoriska föreläsningen med Katie Eriksson (vårdteoretiker tjoho..). Kvinnan är översmart! Hennes hjärna måste gå på högvarv heela tiden. Iallafall fa...

Av Malin Lindgren - 20 mars 2012 21:35

Idag har dagen spenderats på CUL, var där mellan hav tio och ett, ca.. Vidare hem och sov på soffan tills det var dags för föräldragrupp klockan fyra.. Dit, hem och åt mat och nu sitter jag här efter att ha jäst ordentligt på soffan efter maten. Pyre...

Av Malin Lindgren - 19 mars 2012 20:45

    Tigerrandig BadBoll! :)       "Kärlekstatueringar"       När jag ändå var igång och bloggade för en gång skull, så tänkte jag att det är lika bra att ta lite bilder.. :P Här är lite färska bilder från v.33+6. Min mage kalla...

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards