Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

V.33+6

Av Malin Lindgren - 19 mars 2012 20:45

 


Tigerrandig BadBoll! :)


   

"Kärlekstatueringar"


 


När jag ändå var igång och bloggade för en gång skull, så tänkte jag att det är lika bra att ta lite bilder.. :P Här är lite färska bilder från v.33+6 Min mage kallas nu mer "tiger" magen.. Det är dessutom svårt att inse att man ska bli större! Kommer spricka som en övermogen finne på hakan!! 


Demon såg så rolig ut när han låg på golvet nedanför mig med bakbenen i kors och sov. Sötplupp! :)


Det är de enda bilder jag tänker bjuda på för idag. NU blir det soffläge! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lindgren - 9 april 2012 20:21

  Åh vad jag vill ha ut mitt hjärtegryn nu!! 21 dagar kvar!!   ...

Av Malin Lindgren - 8 april 2012 19:43

Då var det typ slut på påsken.. Och ingen påskbebis här inte. På tisdag går vi in i v. 38 (37+0). Då anses bebis vara färdigbakad och är sååå välkommen ut. Men jag har en känsla av att den lill* kommer stanna betydligt längre än så. Men h*n är välk...

Av Malin Lindgren - 22 mars 2012 20:34

Imorse klev jag upp tidigt, 4,45 för att vara exakt, och åkte till Gävle för att närvara på den obligatoriska föreläsningen med Katie Eriksson (vårdteoretiker tjoho..). Kvinnan är översmart! Hennes hjärna måste gå på högvarv heela tiden. Iallafall fa...

Av Malin Lindgren - 20 mars 2012 21:35

Idag har dagen spenderats på CUL, var där mellan hav tio och ett, ca.. Vidare hem och sov på soffan tills det var dags för föräldragrupp klockan fyra.. Dit, hem och åt mat och nu sitter jag här efter att ha jäst ordentligt på soffan efter maten. Pyre...

Av Malin Lindgren - 19 mars 2012 20:08

Nu var det länge sedan jag var in här! Tiden rullar på så fort (jättesakta när man räknar graviditetsveckor dock..) och jag hinner liksom inte med. Dagarna fylls av plugg och det är inte mycket ork över när jag kommer hem på eftermiddagarna. Men sn...

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards