Alla inlägg den 23 december 2011

Av Malin Lindgren - 23 december 2011 22:59

Granen är på plats, alla julklappar är klara och nu myser vi i soffan till bingolottos uppesittarkväll. Tvättar dessutom för fullt, hade gärna sluppit.. Klar om ca 2 timmar och jag är dundertrött efter dagens bravader..


Tentan gick åt pipsvängen, ETT fel och det var ett så klantigt fel även denna gång så jag blir galen! Efter tentan mötte jag upp mamma och syster på H&M och där skjuter mina hormoner i taket. Så obehagligt när det händer, både skrattar och grinar på samma gång!

Jaja, det är inget mer att göra än att satsa fullt ut vid nästa tillfälle. Typiskt och tråkigt när det för en gång skull kändes hur bra som helst att tenta.. Men men..


Pyret lever runt i magen, mysigt att känna lill* hjärtat! Denna jul känns nästan lite på låtsas, längtar till nästa jul då vi har vårat hjärta hos oss! Ååh! Kan tiden gå liite fortare?!


God Jul allesammans!

Nu ska jag och pyret gödas ordentligt denna helg, det förtjänar vi! :)

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards