Alla inlägg den 27 december 2011

Av Malin Lindgren - 27 december 2011 20:07

Här är väl de alternativ som vi funderar på! Jag har personligen fastnat för den bruna med blommor. Den är så fiin! Tycker dessutom den passar både pojkar och flickor! Den röda är också helt ok. Och den i "jeans" tycker älskling om och visst är den fin! Men den bruna har vunnit för min del. Vad tycker ni?


 



   


Idag gick vi föresten in i v.23

    

Bebis är nu ca 29 cm från hjässa till häl och väger ungefär ett halvt kilo. Hörseln är väl utvecklad och den hör min röst som under vatten. Lille barn.. Tiden har gått så fort men ändå så känns det som en evighet innan du kommer ut till oss! Väx fort nu!



Av Malin Lindgren - 27 december 2011 17:56

Som rubriken lyder så tog Dagmar med sig vårat internet när hon drog förbi. Hela dagen igår och halva dagen idag har vi varit internet lösa. Jag som utlovade lite bilder och så.

Nu är det i vilket fall tillbaka så jag ska ladda upp några stycken.


Igår var vi ner på stan här i Hudiksvall. Köpte en skrivare på rean. Gud så skönt att kunna skriva ut papper här hemma. Även kopiator och scanner. Funkar helt underbart! Så värt 300 kronor!

Idag hämtade vi ut Babyboxen vi beställt hos babyproffsen! Mys! Små blöjor och en nappflaska m.m följde med. Och en blöjhink. Många säger att det är en onödig grej, men när den nu var gratis så provar vi väl och köper refill om vi trivs med den..


Barnvagn har vi också funderat på.. Crescent vagnen vi funderat på blir det inte.. Läst så många dåliga kommentarer och medelbetyget var bara 2/10. Så den ger vi upp.. Nu har vi bestämt oss, nästan. Blir nog en Emmaljunga Citycross. Mycket pengar, men det kommer nog vara värt det i slutändan.. Vi vill ha en bra vagn som håller längre än 3 månader.. Ska undersöka saken lite mer i veckan, hoppas på inte alltför långa leveranstider..


Nu slänger jag upp lite bilder från julafton, knäppt med min kamera som jag fick av hjärtat!



Mamma och morbror..



 

Morbror


 

En tjockis!   


 

Julgran och klappar.


Syster och jag..


 

 

Bror..


 

Tjockis..


Ännu mera tjockis..


 

Mamma igen..


 

Demon väntar på tomten!


 

Demon på promenad!


   

Glad Demon som får springa lös och leka i snön!


Nu får ni inga fler..

Ska sätta mig i soffan med min goda kexchoklad och bara mysa.. Sedan ska jag plugga lite..   

    

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards