Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Malin Lindgren - 11 juni 2011 12:59

Idag är det lördag, älskling jobbar och jag har SOMMARLOV!   

Underbar känsla!

Håller på att städa här hemma, men det är ju så varmt! (Klagar ej, bara påpekar!)   Iallafall så ska jag gömma undan allt vad skolböcker heter! Har fulla skrivbordet, men nu ska dom bort! I sommar ska jag bara jobba på BB/Förl. och njuta av att slippa gå hem och läsa i dessa böcker! Wonderful!


Mannen i mitt liv kommer snart hem så jag ska göra mig klar för att åka en rund på stan! Det blir systembolaget, Kjelles (om de har öppet? Pingst idag väl?) och köpa lite blommor till balkongen och sedan försöka hitta på något att ge till pappa som fyller år idag. Svårt. Får se vad det blir!

Demon får vara hemma, han mår nog bättre här hemma i lgh än vad han gör i en varm bil!


Nu en liten kiss/bajs runda med honom innan det bär iväg!


Puss & Kram & Trevligt SOMMARLOV!  

   

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards