Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Malin Lindgren - 17 februari 2011 23:22

Nu går jag och lägger mig! Är sååå trött, och livrädd att jag inte ska vakna av väckarklockan imorn! Antar att det bara är att hålla tummarna!


Orkade inte skriva något särskilt idag.. Blir så trött på medicinerna, men det börjar nog bli bättre tror jag! Tycker inte dom hjälper så särskilt mycket, inte smärtfri direkt. Men dom kanske fungerar bra efter ett tag.. Who knows? Ska ta ett snack med läkaren och höra hur vi ska gå vidare nu! Helst av allt tycker jag dom kan snitta upp och kika in en sväng och se om något ser knepigt ut... Men det gör dom ju inte..


Godnatt alla kära vänner! Vi hörs imorn kväll! Gävle hela dagen imorn!


Fridens!

Av Malin Lindgren - 17 februari 2011 17:22

Sitter och pluggar för fullt! Fy vad tråkigt det är! Sket i böckerna en stund mitt på dagen och gick runt Lillfjärden med älsk och vovven istället! Det var så mycket skönare än att sitta hemma och plugga! ^^

Efter det så åt vi supergod middag! Min nya favoriträtt!! Tonfiskröra med avokado och massor av sallad! Mycket mycket gott!!


Jag skriver mer senare! Fastnade här nu, inte bra inte bra!


FRIDENS!!

Av Malin Lindgren - 17 februari 2011 12:16

Igår var det en heldag på CUL med seminarie från halv tio till halv fem.. Sedan hem och laga mat, gjorde GI-ugnspannkaka vilket var godare än förväntat! (: Sedan tog jag medicin så då somnade jag och vaknade idag runt tio.

Idag blir det massor av plugg! Måste göra klart patientfallen till lungseminariet som är IMORN! Gävle imorn på seminarium och metodövning... Har ingen ork att åka till Gävle.... ): Fy bubblan.. Jag har fått ett tankeåterfall! Det var bra ett tag, allt kändes mycket bättre. Men nu har jag börjat tänka för mycket igen! Fy fan....


Nu ska jag gå ut med Demon, sen blir det plugg!! Får se när vi tar den dagliga promenaden, eller om det blir fusk idag med en kortare runda...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards