Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Malin Lindgren - 19 februari 2011 19:50

Idag är det lördag (har varit det heeela dagen, bara jag som vaknat till liv ordentligt först nu!!).. Denna dag har jag inte gjort ett dyft.. Nu först har jag börjat plocka här hemma, bäddat rent i sängen och funderar på att ta en omgång i badrummet också.. Fast, det är ju melodifestivalen snart.. Det får man ju inte missa! Höhö.. Skoja bara! ;) Tycker bara det är jobbigt att kolla på melodifestivalen.. Deltävling 1-100 och sedan som om det inte räckte, första, andra, tredje fjärde chansen! Nej, jag kan kolla på eurovision. Men dock bara när Sveriges bidrag spelas och på slutet så jag vet vilket land som vinner! That's it!


Jag drar nog en runda i badrummet, sedan sätter jag igång bryggaren och avslutar det jag påbörjade tidigare idag; JÄSER! ^^


Fridens!

Av Malin Lindgren - 19 februari 2011 16:40

Igår efter en heldag i Gävle kom mor hem till oss. Hon sov här inatt och har nu åkt för att jobba på Grillen i Jättendal.. Jag sitter här hemma, har lite  småtråkigt. Men ändå skönt att bara vara.. Magen gör sig lite påmind, vettetusan varför. Har varit bra någon dag nu men så kommer det alltid tillbaka som ett brev på posten.. Tråkigt.. Tänk om det bara kunde försvinna!?...


Ville bara  tala om att jag lever... (: Ska dra mig tillbaka till soffan nu för att jäsa en liten stund innan det blir middag här hemma. Tror vi fuskar idag också och äter panerad torskfilé med potatis och citron/dill sås! Gött!


FRIDENS!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards