Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Malin Lindgren - 22 februari 2011 23:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin Lindgren - 22 februari 2011 23:48

Var och handlade idag... 992 kr... Enbart 1 onyttighet vilket var en chokladkaka på 70%... Resten frukt och grönt och kött... OTROLIGT! Att dom inte skäms!? Faan.. Inte konstigt att människor blir allt fetare och fetare när det är såhär dyrt att äta nyttigt! Insane! Ja, tycker åtminstone jag mår bättre när jag äter nyttigare, så vi får väl se hur länge man kan hålla på innan man går i personlig konkurs...   


Det har inte hänt så mycket annat idag. Gjorde en fuskis och åt fruktsallas med massor av frukt och en klick grädde på det. Efter det kändes det som att det gjorde ont i bukspottkörteln... Nu undrar ju ni såklart hur jag vet att det var just bukspottkörteln jag hade ont i, men jag vet ju symtomen vid kronisk pankreatit (bukspottkörtelinflammation), och jag vet symtomen vid akut pankreatit. Molande smärta som strålar bak mot skulderbladen, precis mellan dom. Det var inte skönt, men det släppte efter ett tag.. Antingen så är det inbillning bara för att jag vet symtomen och för att läkarna tror att det är det jag har. Eller så är det helt enkelt det... c(: Har känt det nu några ggr, men inte reagerat på det.. Hmm.. Spännande. Mer spännande att ta reda på om det någon gång kan utvecklas till en akut pankreatit.. Då jävlar blir det inte så spännande längre!


Nu ska jag snart gå och lägga mig. Dagarna bara flyter ihop för mig. Men imorn ska jag iallafall gå till ett medium! Ska bli jätteroligt, och jag hoppas jag har någon som följer med mig. Kanske hon har ett svar på vad som är fel på magen?!


Fridens!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards