Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Malin Lindgren - 27 februari 2011 23:12

Dagen började någorlunda bra, förutom att jag sov till tolv..

Igår var en sååå bra dag! Jag tog inte tryptizolen i förrgår kväll så jag var dels vaken fram till två, sedan sov jag till kanske halv elva men var så pigg när jag klev upp! Helt sjukt vilken skillnad på ork!

Men igår kväll tog jag tryptizolen igen och idag sov jag fram till tolv.. Blev arg för att jag slösade typ bort hela dagen, och sedan var jag sååå trött! Det gjorde inte humöret bättre..

Tur att jag har en underbar fästman som muntrade upp mig genom att slå på en film, tog ut täcke och kudde till soffan och serverade gomackor, te, vindruvor och chips till! Då mådde jag lite bättre efter det!   

Nu måste jag åter gå och lägga mig eftersom jag ska till Gävle imorn! ): Inte så peppad på det faktiskt! Men ett ont måste! Dessutom har jag slarvat såå otroligt med uppgifterna så jag borde egentligen skämmas och stanna hemma!! Shit alltså!

Men jag har som sagt inte orkat! Har haft så mycket tankar denna vecka så det är sjukt! Både på gott och ont! Dock har jag slarvat och inte skrivit så mycket. Får ta igen det imorn kväll eller så, när jag får tid helt enkelt!


GodNatt på er allisammans! (: Sov så gott!

Pussen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards