Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Bad Day?

Av Malin Lindgren - 21 februari 2011 22:52

Jag har inte mått bra alls idag! Usch! Varken fysiskt eller psykiskt! Dels var det mycket som hände igår, som var tugnt för mig, och den fysiska ohälsan beror nog på att jag i helgen ätit på tok för mycket gotta och inte rört på mig! Orkade inte röra mig idag heller, MEN IMORN! Då jävlar gör vi Lillfjärden osäker igen! c(; Känner att jag mådde så bra förra veckan när vi gick varje dag och åt rätt! Så nu ska jag ta tag i det igen! Började idag, men vi hade nästan ingen mat hemma och orkade inte gå på Maxi och handla, så då blev det slarv! Men men.. Nya tag imorgon!


Igår kväll/natt upptäckte jag att Demon än en gång fått öroninflammation! Fast på det andra örat! Jag kan inte förstå hur det gått till! VAD är det som gör att han får öroninflammation liksom! Funderar på om vi ska byta foder helt till ett allergi foder och se om det är maten som är problemet, just för att han trots skabb behandling kliar sig lite överdrivet. Vetten sa att om det inte hjälpte kunde det vara matallergi, och att göra en sådan utredning kostar skjortan.. Iallafall har vi fortfarande örondroppar kvar sedan förra kuren som vi kört med igår kväll och idag. Han hänger inte med örat och kliar sig inte lika frenetiskt som han gjorde i natt.. Så jag hoppas verkligen att det ger med sig!

Sedan är det ju så att schäfrar har dåliga öron helt enkelt, och vi har nog slarvat lite väl med öronsköljningar så det är helt klart vårt fel! Så imorn ska ett lager av öronrengöring köpas in! Stackars mitt lilla hjärta! Får så dåligt samvete! ): Men det verkar som att vi kom på det ganska tidigt den här gången. Det är inte lika rött som förra gången och bara lite blod långt in.. Så jag hoppas det ger med sig fortare!


Nu ska jag ta en titt på lite skoluppgifter..

Fridens!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lindgren - 9 april 2012 20:21

  Åh vad jag vill ha ut mitt hjärtegryn nu!! 21 dagar kvar!!   ...

Av Malin Lindgren - 8 april 2012 19:43

Då var det typ slut på påsken.. Och ingen påskbebis här inte. På tisdag går vi in i v. 38 (37+0). Då anses bebis vara färdigbakad och är sååå välkommen ut. Men jag har en känsla av att den lill* kommer stanna betydligt längre än så. Men h*n är välk...

Av Malin Lindgren - 22 mars 2012 20:34

Imorse klev jag upp tidigt, 4,45 för att vara exakt, och åkte till Gävle för att närvara på den obligatoriska föreläsningen med Katie Eriksson (vårdteoretiker tjoho..). Kvinnan är översmart! Hennes hjärna måste gå på högvarv heela tiden. Iallafall fa...

Av Malin Lindgren - 20 mars 2012 21:35

Idag har dagen spenderats på CUL, var där mellan hav tio och ett, ca.. Vidare hem och sov på soffan tills det var dags för föräldragrupp klockan fyra.. Dit, hem och åt mat och nu sitter jag här efter att ha jäst ordentligt på soffan efter maten. Pyre...

Av Malin Lindgren - 19 mars 2012 20:45

    Tigerrandig BadBoll! :)       "Kärlekstatueringar"       När jag ändå var igång och bloggade för en gång skull, så tänkte jag att det är lika bra att ta lite bilder.. :P Här är lite färska bilder från v.33+6. Min mage kalla...

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards