Alla inlägg den 5 april 2011

5/4

Av Malin Lindgren - 5 april 2011 21:28

Hade muntlig examination idag.. Smärtan gick bra.. Men psykisk ohälsa.. 100 % säker på att jag får göra om den!.. Så så roligt var det med det...


Nu ska jag gå och dela min lilla dosett innan Big Brother börjar! STABILT!! Ont i huvudet har jag också! Men imorn har jag begärt sovmorgon av älsklingen, till svar fick jag: "Till kl 9 då!".. Yäs Plis!

Måste sova lite längre än vad jag gjort de senaste dagarna nu. Mycket oro i kroppen och det gör inte saken bättre direkt..


Ska kika in och kolla om det finns någon plats kvar på Body Pump passet imorn på lunchen! Kan hända att det blir en sväng om där! ;) Skulle behöva köra lite kondition också.. Ja, får se vad vi hittar på! En LÅNGPROMENAD ska det iallafall bli! GUD så skönt!! :) Demon skriker efter sina promenader här hemma! Han blir så trög i magen om han inte får gå tillräckligt! Så imorn ska det traskas! Tömning på G! ;)


Blir nog inga fler inlägg idag, blir sängen direkt efter Big Brother!! Skönt att sova! Ni får nöja er med det lilla!!


Puss!


Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards