Alla inlägg den 16 april 2011

Av Malin Lindgren - 16 april 2011 17:41

Lugnt på bloggfronten nu..


Fredag: Satt på CUL med kära Sussie och skrev och fixade lite med omvårdnadsinformatiken.. Tråkigt som tusan, men ett ont måste. Fick svar på den stora tentan vi hade i mars och både jag och sussie hade klarat oss! Sån underbar känsla! Jag var helt 100% säker på att jag inte skulle klara den.. Men det gjorde jag! :) Så nu slipper man oroa sig över omtenta m.m Skönt!

Åkte hem och myste med Demon på balkongen i det ljumma vädret! :)


På eftermiddagen gick vi på en promenad runt industriområdet och ut mot sanna.. Sedan hem.. Vi hade lite långtråkigt här hemma så vi tog bilen till Grillen i Jättendal där mamma jobbade kväll. Fick hamburgare som var tokgod (har inte ätit hamburgare på åååår känns det som!) och Demon fick korv och köttbullar! :) Åkte vidare till Tjärnvik och tittade på BigBrother och åt godis (som jag inte heller ätit på åååår!) Blev dock äckligt mätt och smått illamående rätt snabbt.. Men det var gott i början! ;)

Efter BigBrother åkte vi hem och jag somnade på soffan! :P


Lördag: Idag har vi gått runt lillfjärden, varit på Ö&B och Dollar. Köpte ruskigt billiga tavlor på Dollar som dessutom var otroligt fina! Har dock lite huvudvärk nu då jag inte kan bestämma mig om var dom ska sitta.. ;)

Det kommer kanske en bild på dom senare!


Sen har vi suttit på balkongen i solen jag och Demon. Jag har läst ut boken vi skulle läsa inför en skoluppgift och ska leta fram några citat ur den senare. Köpte 2 dynor till till balkongmöblerna, blev skönare med en dyna i ryggen också! ;) Så vi myste i solen tills den gick i moln. Nu ska jag ta en svängom med min värdelösa dammsugare och fundera på vad man kan stoppa i sig som går snabbt att tillaga..



Hörs senare!

Puss!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards