Alla inlägg den 12 april 2011

Av Malin Lindgren - 12 april 2011 23:53
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin Lindgren - 12 april 2011 23:03

Haha älska kvällens avsnitt   !! Snacka om att Martin fick lite panik! ^^ Men sånt är livet, får han hångla med andra i huset måste stackars Sara också få göra det! ;) Att det sedan var med självaste Basshunter var väl inte helt fel... ;P


Nej, nu en dusch! Sedan ska jag göra minst 1 patientfall innan jag får tillåtelse att gå och lägga mig! Man måste sätta krav! Kanske skulle kräva minst 50 situps också, men det får bli en helt annan historia! Måste ta det lugnt i början sådär! ^^


Det är iallafall helt underbart tokskönt med nystädad lgh! ;) Skönt att kunna gå barfota utan att det fastnar en massa gojs under fötterna!


Adjöken!

Puss!

Av Malin Lindgren - 12 april 2011 21:51

Idag har jag möblerat om i vardagsrummet.. :) Eller ja, flyttat tv:n och lite sånt! Men det gjorde skillnad, blev mycket mysigare! Sedan bytte jag gardiner i köket, har nu limegröna gardiner! ;) Påsk snart ju!


Blev inte så mycket plugg idag som jag hade velat! Finner ingen ro till att sätta mig ner!! Blir tokig! Kroppen bara skriker såfort jag suttit still för länge, jag blir rastlös och måste hitta på nåt (därav gardinbytet och möbleringen..) Vet inte riktigt vad som är fel just nu.. Har inte så mycket tankar som det är nu så det borde inte vara det heller.. Måste finna orken till att plugga bara, men sommarlov vore inte heeelt fel just nu! Eller åtminstone påsklov, men sånt får inte vuxna barn.. Sjukt...


Snart Big Brother, så jag ska förflytta mig till soffan. Tar med böckerna så jag kan stirra på dom iallafall. Kanske infinner sig en liten pust av dåligt samvete så jag iallafall öppnar boken.. Fy fan vad omöjlig jag är!!!


Sov så gott!


Puss

  

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards