Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Malin Lindgren - 5 februari 2012 22:20

Oj, vad hände? Var kom alla de människorna från? Välkomna iaf! :)


Nu har vi varit hos mammsen och grattat henne i efterskott. Fikat och snackat skit. Även känt på pyret som just nu håller på att gräva sig ut (!?), känns det som.. Mysigt iallafall!


Ska fika lite och sedan bara se tv innan jag kryper ner i sängen och hoppas på en MYCKET bättre natt än den förra! Om jag lägger mig före älskling så kanske jag kan somna, annars somnar han alltid före mig och då är ju jag vaken själv! Trött är jag i vilket fall så det ska nog gå!


Hörs imorgon! (Eller i natt kanske om jag inte kan sova! ;)

Av Malin Lindgren - 5 februari 2012 14:42

Efter mkt tjat från min sida under gårdagen tog min karl och gjorde slag i saken.. Han mörklade heeeela lgh och slog igång Paranormal Activity 3.. Jag hade en puls på 120 filmen igenom och var tvungen att försäkra mig om att han verkligen var vaken var femte minut. Shit, det är inte nyttigt att se på skräckfilm som gravid! (Skyller min rädsla på graviditeten!! ;)

Inatt har jag varit vaken, mellan kl 1-5.. Var upp en sväng och tittade på tv, kissat, lyssnade efter konstiga ljud, slog på en film på datorn och blev livrädd när älsk i sömnen halvskriker och pekar mot i fönstret i sovrummet.. Dåre.. Tydligen drömde han att han såg något i fönstret. Bra att säga det till mig som är så rädd att jag svettas som en gris och känner mig alldeles svimfärdig..

Nej. Jag kan inget mer göra än att konstatera att från och med nu är det slut med skräckfilms-tittandet här hemma, jag säger däremot hej till romantiska komedier! ;)


Ska försöka övertala min sambo till att åka till min mor nu snart. Hon fyllde år igår så vi ska dit och säga grattis i efterskott.


Hörs

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards