Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Malin Lindgren - 14 februari 2012 21:15

Har firats delvis i sängen, på ICA och i soffan.. Mycket trött efter nattens arbete, kanske dags att skippa nätter? Men så svårt att tacka nej när det erbjuds då jag vet att pengarna kommer komma mycket väl till pass!!

Får se hur jag gör.


Fick kaffe på sängen av älsk imorse, nåt annat fanns inte att bjuda på! ;) Sedan drog vi på ICA och handlade mat och gotta! Har unnat oss Tacos och lite godis ikväll. Men konstigt nog är jag mer sugen på frukten vi köpte! ;)

Nu ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen! Morgondagen spenderar jag på CUL!


 

V.30 idag btw! En färsk bild från tjockisen som har svårt att ta sig ur soffan. Naveln ser ut att ha ploppat ut, men det har den inte, än.. Den är dock myyycket grundare och lite röd och irriterad så den kommer nog snart! ;)

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards