Alla inlägg den 6 februari 2012

...

Av Malin Lindgren - 6 februari 2012 19:34

Lite blev det att ändra på arbetet, men det tar nog bara en dag så nu fick man plötsligt mycket tid över denna veckan! Nästan så jag blir stressad när jag inte vet vad jag ska göra! ;)


Middagen idag bestog av fläskfilé, pommes och bea. Det hela avslutades med att vi invigde våffeljärnet och åt våfflor till efterrätt. Gjorde egen våffelsmet, typ bara grädde, mjöl, vatten och salt.. Så man kan ju säga att det var ingen smak just, bara fras. Ska leta fram ett riktigt gott våffelrecept framöver. Men det gick iallafall ner.

Det värsta är ju att jag är hungrig igen så ska ta och knapra i mig en hårdbrödmacka..


Imorgon måste vi ordna med tvättid också. Vi hade tvättid i söndags, men som vanligt glömdes den bort. Och nu är det snart slut på kläder här hemma så hoppas det finns en tid under morgondagen!

Av Malin Lindgren - 6 februari 2012 07:42

Vad paff jag blev när jag kollade termometern lite snabbt när jag klev upp för dryga timmen sedan.. -5 bara?! Skönt vore det om den värsta, "överflödiga" kylan är väck. Inte direkt roligt att vistas ute, gravid utan passande ytterkläder när det är -20!


Sov så skönt i natt att jag inte ville kliva upp imorse! Härligt! ;) Var nog lite trött från förra natten så det var inga större problem att somna. Däremot hade jag en sjuhelsikes halsbränna istället..


Nu måste jag göra mig klar inför seminarie på CUL. Idag får vi veta vad vi måste ändra i våran uppsats. Hoppas på så lite som möjligt! ;) Vore skönt att bara kunna slappa och ta det lugnt någon dag..


Hörs i eftermiddag!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards