Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Malin Lindgren - 13 februari 2012 10:42

Vaknade tidigt imorse så nu känns det som klockan vore sent på eftermiddagen.. :P Typiskt också att jag somnar sent och vaknar tidigt när jag ska jobba natt.. Jaja, det brukar alltid gå bra! Sällan jag sover sådär jättebra innan första nattpasset, går bättre om jag har 2 på raken. Får försöka sova lite middag senare!  


Läst uppsatser och ska nu läsa igenom våran en gång till för att se så den är redo att läggas ut. Känns bra så det ska nog inte vara något problem.. Ska även läsa våra vetenskapliga artiklar igen så jag vet vad dom handlar om till på torsdag då vi ska till Gävle.

En promenad ska vi hinna med också! Promenaderna har gjort sitt och jag har t.o.m gått ner nåt hekto sedan vi började med det! Det är bra eftersom vikten skenat iväg nu på sistone. Det är ju inga monster sträckor, men bättre än ingenting! :)


Nu åter till plugget!!


 

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards