Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Malin Lindgren - 11 februari 2012 21:21

Nu var det ett tag sedan jag bloggade sist. Har haft annat för mig, helt enkelt.

Idag skrev jag läkemedelsräkningen för sjuttioelfte gången. Men, jag tror jag klarade mig denna gång. Mina uträkningar stämmer så det är bara att hålla tummarna att Ola räknar på samma sätt som jag. :S Time will tell..


Jag blir bara tjockare och tjockare.. :P Känns inte roligt direkt. Så nu har jag börjat gå istället för att ta bussen och ikväll "snålar" vi på gottat (har bara ätit en pizza ;) och äter popcorn till myset. Men det är ju helg. ;) Måste stoppa viktuppgången liite iallfall, annars rullar jag fram i april!

Magbilder har jag tagit idag, inte nöjd då jag inte passar på bild..


           

Bilderna är från idag, v.29 (28+4) och bara 79 dagar kvar till BF!   


Bebis ligger med huvudet i bäckenet så det känns som att magen har sjunkit lite och är mer spetsig? Iallafall så är det full rulle på den lill*. Gör sina små piruetter och leker kurragömma med pappsen. :)


Nu ska jag poppa lite popcorn och mysa i soffan innan jag kryper i säng! Imorgon hoppas jag på sovmorgon, laddar inför ännu en natt på BB/Förl på måndag.


Vi hörs lite senare!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards