Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Malin Lindgren - 5 januari 2012 20:04

Sitter och försöker skriva på vårdhygienarbetet. Det går inte så bra. Hittar inget fokus och kan inte tänka klart! Det skulle säkert vara mycket enklare om jag hade kvar min förmåga att tänka logiskt. Men den försvann i samband med det positiva graviditetstestet tror jag.

Dessutom står ju barnvagnen så fint i vardagsrummet. Svårt att låta bli att klämma på den hela tiden. Längtar till premiärturen, tills vi får träffa den som ska åka i den! Nyss kändes det inte så farligt långt kvar, men nu känns det som en evighet! Hoppas det känns bättre efter barnmorskebesöket på måndag!


Nej, nu åter till skolböckerna! Imorgon har jag iallafall hemmadag! Den ska inledas med en sovmorgon, utan att något larm ringer! Sedan lite städning, plugg och en god middag bestående av Tacos. Lördag ska vi äta fläskytterfilé med ädelostsås och klyftpotatis. Och söndag jobbar jag ett kvällspass på BB. Helt ok helg! Därimellan ska det hinnas med att plugga lite så vi får någon ordning på vårdhygienen.


Hej hopp!

Av Malin Lindgren - 5 januari 2012 15:00

Seminarie leversjukdomar klart! Ska sätta mig ner någon dag och kolla igenom och sammanfatta seminarierna. Men orken måste infinna sig först!!


Kom hem vid tolvtiden och vid ett ringer de från Babyproffsen. BARNVAGNEN HAR KOMMIT!! Så vi for och hämtade hem den, byggde ihop och GUD vad fin den är! I LOVE! Man kan ju inte låta bli att packa upp den heller,  så nu står den så fint i vardagsrummet. Ska rensa ur skrubben här hemma så får den stå där tills vidare. Älskade unge, ska du inte ta och växa lite, bara liite fortare?!  

Lägger in lite bilder, från kartong till färdigmonterad!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vovven och filten köpte vi på Dollar, så söt! Den följer även med oss i BB-väskan! ;)


 

Demon är måttligt fundersam över vad som pågår..

(Klicka för att göra bilderna större)


Nu ska jag titta och njuta på våran underbara vagn! Måste dessutom börja med maten snart. Idag blir det panerade torskfileér med potatis och remouladsås!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards