Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Malin Lindgren - 20 januari 2012 21:26

Nu är garderoben rensad. Hade hoppats på att få åtminstone en hylla fri till pyrets kommande kläder, men det ser trångt ut! Ändå har jag slängt så otroligt mycket kläder som jag eller älsk inte haft på flera år! Finns väl kanske lite kvar av hjärtats kläder som jag inte kan slänga utan att han får gå igenom, men ack vad trångt om saligheten!

Skulle ha behövt en garderob till, men vart skulle den få plats? Ska vara att man får tag i en bra och billig byrå att ställa i hallen, med mååånga lådor så man kan ha lite kläder i den. Ja, vi får se. På något sätt ska det väl gå!


Nu ska jag ta en dusch och sedan slappa i soffan!


...

Av Malin Lindgren - 20 januari 2012 10:02

Idag ska jag göra absolut ingenting! :)

Bror kommer vid tolvtiden, då ska vi hämta ut hans telefon på elgiganten som nu varit inne på lagning för andra gången... Typiskt.

Sedan ev. ner på stan och möta upp en klasskompis som har ett foglossningsbälte som jag ska prova! HOPPAS det fungerar bra!

Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på. Förmodligen blir det någon lättare typ av städrunda här hemma i form av dammsugning och dammtorkning. Skulle ha bytt ut julgardinerna i vardagsrummet också. Får se vad fogarna orkar med!


Glömde skriva att jag träffade världens bästa Filippa och hennes man igår! Det blev en kebabrulle på amandas! Åh så längesedan vi sågs! Nu får vi ta och styra upp det här! :) Hon fick även känna pyret, som bökade runt med sina, vad jag tror var hälar, i sidan på magen!  


Nej på med kläder och ut och promenixa med vovven! Sedan en stadig frukost i form av fil och flingor, med banan! ;)

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards