Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Malin Lindgren - 25 januari 2012 19:27


 

V.27 (26+1)

Barnet öppnar och sluter ögonen, sover och är vaket på regelbundna tider och en del experter tror att barnet nu börjat drömma!


Igår gick vi in i V.27 Konstigt det känns, 13 veckor kvar! Hoppas det går fort!

Ja, foglossning. Har provat ett bälte, tycker bara jag fick sammandragningar och mensvärk av det.. Så det är väl kanske bara att bita ihop de resterande veckorna!

Annars mår jag bra!


Tog lite nya bilder idag. Provbäddade även spjälsängen! Mysigt blev det. Bara en sängmobil och något gosedjur kanske som fattas! Har inget mer att säga för tillfället. Är trött och hungrig så några fler inlägg blir det inte idag! Imorgon fyller jag år och ska spendera dagen i Gävle. Lagom skoj.. Jaja, har inget bättre inplanerat ändå!'


             

...

Av Malin Lindgren - 25 januari 2012 10:04

Har duschat och är snart redo för en dag på CUL.

Måste även ringa bemanningen idag och försöka luska ut var jag vänder mig om jag vill ha arbetsgivarintyg för år 2009.. Ska lämnas in på FK för att sedan kunna göra en inkomstutredning inför ett ev. möte nästa vecka. Hoppas på att få reda på hur mycket jag kan få ut i mammapeng.. Krångligt det här! Trodde man bara kunde gå efter inkomstdeklaration, men icke..


Jaja.

Hörs vidare ikväll!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards