Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Malin Lindgren - 14 januari 2012 23:59

Fick ett ryck att lägga in lite bilder från idag.. Så här får ni!

Låste ut mor på balkongen när hon och bror var hit och åt igår.


 

Gladskit! :)


 

Klassiskt! :P


 

Taktik-snack!


 


           

Demon är lika trött som matte ikväll!


   


Jag och kvällens suddiga bula v.25 (24+4). Blekskit..

Roligt att ligga och titta på den och se hur den buktar lite då och då. :) Mys! 

Nu blir det snart sängen!

Godnatt!

Av Malin Lindgren - 14 januari 2012 22:29

Dagen har varit bra, men lång! Varit i Gnarp och sett handboll, pojkarna förlorade men det var skoj ändå.

Efter halva matchen höll mina fogar på att döda mig! Först promenad till bussen på morgonen och sedan sitta still på en träläktare.. Inte populärt! Nu är man halvt orörlig, det gör t.o.m ont att ligga ner! Måste fixa ett bälte snart, synd att det är så långt kvar till lönen!


Sedan åkte vi till mormor och morfar och drack kaffe, så långt mellan gånger man ses! Så passade på!

Vidare hem till mor där vi gjorde hemgjord pizza. Helt ok!

Glodde på tv en stund innan det var dax att bege sig mot bussen hem. Busschauffören var totalt inkompetent, påstod att det var fel på mitt kort trots att han inte slog rätt på apparaten! Och när kunden ser att chauffören gör fel, då är det fel! Men iallafall så slapp jag betala för resan då jag hade kvitto på att jag fyllt på min reskassa imorse (dock hävdade han att det var fel kortnr på kortet jämfört med kvittot, vilket det inte var), jag ska "gå och fixa ett nytt kort till veckan".. Höh.. Dåre.


Så väl hemma i soffan däckar jag utslagen och öm! Vaknade till för en stund sedan och somnar väl snart igen.


Pyret har bökat runt lite under dagen.  Längre buss/bil resor är inte favoriten tror jag, då blir h*n väckt och störd av alla gupp och börjar  böka runt. Ett bra sätt att väcka pyret! :)

Tycker tiden går så himla sakta, vill att det ska bli april snart så vi får träffa dig! Åh, vad man längtar! :')


Nu mys i soffan och 2 alvedon för mina fogar.. Hoppas på lindring!!!

Av Malin Lindgren - 14 januari 2012 10:36

Tvär dött och mina besöksrekord har nu börjat sjunka.. Dax att skärpa sig? Tror så!


Håller på att göra mig redo för att ta 11.25 bussen mot Gnarp och se på handbollsmatch kl 13.00 Skoj! Längesedan nu, hoppas grabbarna är taggade!

Sedan blir jag hemma hos mor nån timme innan jag tar 17.50 bussen hem mot Hudiksvall. Skoj att komma ut lite, träffa folk! Ikväll MÅSTE jag ta fram skolböckerna en stund iallafall! Synd att de är så jäkla tunga, annars hade jag tagit med mig dem så hade jag kunnat läsa på bussen..


Kameran följer med, blir nog några bilder iallafall att lägga upp här till kvällen!

Ska också försöka skärpa till mig när det gäller skrivandet. Hade ångan uppe ett tag, men igår hade vi besök hela dagen så det blev inte så mycket datorsittande då!


Märks att bebis växer och livmodern med honom/henne.. Börjar verkligen bli tungt att andas nu! Lite ångest känslor efter måltiderna då det helt enkelt inte finns plats för luft i lungorna.. Det är iallafall bra att h*n växer!!   


Hörs ikväll!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards