Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Malin Lindgren - 7 januari 2012 21:53

Då är bilen förhoppningsvis fixad, får hålla tummarna att den går igenom på kontrollbesiktningen på måndag!

Var hem till mamma en sväng också. Och sedan hem igen och åt lite fil, flingor och banan. Kan inte vara utan det nu! Så gott!


Imorgon ska jag få äran att jobba ett kvällspass på BB! Känns tråkigt att det blir så sällan numer. Vill jobba mycket nu så jag får tjäna lite extra pengar att lägga undan innan bebis tittar ut! Att det sedan är rysligt skoj och underbar personal är ju ett plus! Hoppas på fler arbetspass framöver! Har lagt mig tillgänglig t.o.m april!


Nu ska jag ta min kurslitteratur och läsa lite i soffan. Sedan blir det nog sängen, är skapligt trött idag!


 

Av Malin Lindgren - 7 januari 2012 13:55

Sitter och försöker plugga.. Som alltid tycker jag.. Ska snart ta en paus, ska åka till Gnarp och laga bilen. Sedan blir det förmodligen lite mera plugg och mys i soffan!


Pyret bökar runt i magen FÖR FULLT! Igår kväll låg jag på soffan och halvsov, somnade en stund men vaknade av varje buff! Dessutom tror jag lill*n går ner i splitt eller något liknande för jag känner sparkar på båda sidor om magen! Sträcker kanske på sig? Lillpäran!   Blir starkare och starkare sparkar för varje vecka. Ibland är dom få men ordentliga! Idag kör vi däremot många "lagom"-sparkar!  


Lite mat i magen innan färd mot Gnarp!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards