Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Malin Lindgren - 17 januari 2012 20:22

Börjar få ruggig ångest över tentan på torsdag! Ligger hela tiden och går igenom sjukdomarna i huvudet, men så tänker jag ordet patofysiologi och det blir svart! Jag är allergisk mot just det ordet! Känns som jag inte kan någonting alls!

Blir nog ett jädra tjat om den där tentan tills den är gjord, bara så ni vet! :P Bara att be till högre makter att jag blir godkänd och slipper omtenta!!! Panik!!


Tillbaka till böckerna!!!!!

...

Av Malin Lindgren - 17 januari 2012 17:15

Åt risgrynsgröt för typ två timmar sedan.. Redan vrålhungrig igen.. Så nu ger jag mig på gårdagens rester - köttfärssås och pasta! Otroligt hur mycket mat det ryms, trots att det känns som det är så lite plats där inne! Matmonster!

Av Malin Lindgren - 17 januari 2012 11:05

Jisses vad jag drömmer konstigt nu för tiden! Mardrömmar om att jag och hjärtat gör slut, är otrogna, att nåt är fel på bebis, jaa usch! Vaknar av panik varje natt.. Sedan buffar pyret till mig och jag kan lugnt lägga mig och sova igen. :) Det är ju mysigt, ibland!


Ska köra igång med mina böcker igen. Ligger ner i soffan och läser, kan ju inte sitta upp för länge då mina fogar dödar mig. Så jag ligger. Vilket resulterar i att ögonen går i kors titt som tätt.. Krångligt!

Men först ska jag inta lite frukost! Slut på banan, så det får bli fil och flingor bara då. Kanske en smörgås till.

Dagens middag har jag dock inte funderat ut än, det kommer! Är sugen på något gott. Finns köttsoppa, men det står man sig inte så länge på kanske. Det får bli lunchen! ;)


Av Malin Lindgren - 17 januari 2012 00:02

Jag läser och läser men ingenting går in! Jag är mättad med information! Det får inte plats något mer!! Blir tokig!

Nytt försök under morgondagen, nu är jag så trött att jag knappt kan sitta upprätt! Blir sängen omedelbums!


Och ingenting blev gjort här hemma idag. Men tack vare att jag städade och plockade igår så ser det ju inte så hemskt ut iallafall. Jag får klara mig till imorgon. Är inne i en städperiod nu. Garderoben ska få sig en omgång, tror inte jag kan ha ens hälften av alla kläder, inte ens kunnat ha dom innan graviditeten! Nej, nu ska plats göras för bebis kläder! :)


Bebis har ALDRIG varit såhär aktiv som h*n varit de senaste 2 dagarna ( OCH NÄTTERNA!!) Sover du aldrig lilla vän?!

Dessutom vet jag inte om det är sammandragningar jag börjat få nu, det spänner i magen och gör riktigt ont ibland, kan inte stå upprätt när det väl sätter igång. Men släpper efter 20-30 sek. Låter skrämmande likt, eller är det ligamenten som sträcks ut och det blir en spänningskänsla av det? Är det sammandragningar kan de förmodligen skyllas på denna helvetestenta! Bara att hålla ut och kämpa på, på torsdag är det över!

Och på måndag börjar jag min sista kurs med klassen. :( Känns sorgligt att jag ska lämna, men jag ska ju få en fin liten bebis! :) Jag kommer på eran examen, och ni är välkomna på dop i framtiden! :)


Nu sängen!!!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards