Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Malin Lindgren - 3 mars 2011 00:31

Redan mars... Sjukt. Tycker tiden skulle kunna stanna till lite, bara så jag får hinna ikapp lite...

Tiden går sjukt fort. Jag måste komma igång ordentligt! Just nu flyter alla dagar iväg, jag gör typ ingenting på dagarna, men ändå känner jag mig stressad.. Why?! Otroligt irriterande. Men idag har jag iallafall gjort klart seminarieuppg.. Det var någon fråga om syra-bas balansen som jag helt enkelt inte kunde hitta! Höll på att bli tokig, men då struntade jag i den helt enkelt! Så får det bli!


Imorn är det seminarie. På eftermiddagen! Skönt. Blir troligtvis en lunch på stan med kurskamraterna. Vi får se hur magen mår. Som det känns nu så vet jag inte rikitigt. Får se efter frukosten imorn!


Dåligt med låsta inlägg den senaste tiden. Jag känner att jag inte har haft något att skriva om riktigt. För att göra saken sämre så äter jag ju medicin som gör mig toktrött. Så jag har helt enkelt inte orkat! På fredag ska jag prata med smärtmott. igen. Får se om jag får tillåtelse att sluta med den medicin som gör mig pisstrött eller om han vill att jag ska fortsätta.  Har även börjat med ännu en medicin nu som gör mig lika trött känns det som, men dom biverkningarna skulle tydligen gå över fortare, så det är bara att vänta och se!


Nu blir det sängen med vovven som är nybadad och fått klorna klippta! Hundspaa här hemma idag! (;


Fridens!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards