Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Malin Lindgren - 18 mars 2011 12:53

Ja, då var dag 5 påbörjad. Blev inge Birsta idag. Vi stannade hemma istället. Jag försöker göra allt för att hålla mig sysselsatt. Jag har ju att göra med tenta plugg och allt, men om jag inte gör något tänker jag på mat och att jag borde träna m.m

Vi bestämde igår kväll i sängen att vi skulle gå en promenad idag. Vi skulle gå mot sjukhuset, fast vägen upp bakom dollar store, som vi gått hem förut. In på sjukhusapoteket för jag måste ta ut lite mediciner, låna stavar på sjukhus biblan (Dom hade iallafall stavar man fick låna förr, ska kolla! ^^) Sedn ner mot lillfjärn och gå runt och sen in mot hudiks backe.. Vet inte om ni vet var den gatan ligger, men iallafall så kommer man ut vid Sandvalla skolan och efter det gå upp vid ICA Maxi och hem! Lååång rutt, men skönt. Men så snöade det imorse, nu har det slutat så vi får se om det blir en promenad lite senare!


Ikväll tänkte vi fuska till det med lite grönsaksstavar och hemgjord dipp!  Lite för många kCal, men endå nyttigt! Vi tänkte äta mat i kväll egentligen, men då känns det som att man får börja om på nytt med extrem hunger och sötsug! Så vi tar det chill! (; Blir inga mängder för min del iallafall då jag vill GÅ NER till invägningen på söndag! Nu jävlar får det va bra med att gå upp i vikt!


Nu ska jag fortsätta mitt pluggande så jag kommer på andra tankar!


Puss!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards