Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Malin Lindgren - 21 mars 2011 23:27

Då var det dags att krypa i säng. Skönt att sova någon timme innan det är dags att kliva upp igen! Imorn väntar en heldag i Gävle. Ska verkligen köra stenhårt imorn. Bara shakes och jag ska ta med en Bar också. Hår småätit smågrejer ända sedan jag kom hem.. Imorse tyckte jag allt var helt ok, men sedan när jag kom hem så blev jag dels dödstrött och små hungrig. Har inte varit såhär hungrig förr.. Men jag dricker väl på tok för lite vatten plus att jag inte tar alla 5 shakes per dag. Tar kanske 3-4 st per dag, plus en halv bar på kvällen. Sedan slinker det ner någon morot och ett äpple och så. Så jag kommer nog upp i alla kalorier ändå.

Jag hoppas iallafall att det går lättare snart! Men det gäller nog att ta i stenhårt nu. Dessutom vill jag så gärna börja på Hudik Gym och komma igång ordentligt med träningen!!! Vore så jävla kanon!! Ska kika på skor imorn när jag kommer hem och se om man kan unna sig ett par på fredag!


Skulle också vilja sätta ett nytt delmål, typ om jag går ner 10 kg så får jag unna mig en riktig nagelförlängning. Vill göra nya fina riktiga naglar. Dom man gör hemma håller i typ 2-3 dagar innan gelen spricker.. Inte kul. Lite bättre kvalité på dom man på salong! Får se! :)


Nu är älsk klar i duschen så jag ska gå och borsta tänderna nu och krypa under täcket! Sov så gott allihop!


Puss!

Av Malin Lindgren - 21 mars 2011 20:26

Idag var jag iväg till Tessan och tentapluggade. Kändes lite bättre, men fortfarande MASSOR jag måste plugga på! Fy vad tråkigt.. Men ett ont måste.. Det värsta är ju att en hel dag går bort imorn då vi har sista "sjukdomarna" imorn. Cancer.. Trevligt. Och jag har inte ens börjat plugga in det riktigt än! Får lite smått ångest!!


Dag 8 har inte varit en särskilt bra dag! Dels så känns kroppen huuuur tung som helst!! Var ju på en jättelång runda igår, vet inte om det är på grund av den.. Eller så är det för att kroppen fått helt slut på energi.. Känner mig så trött!! Blev en kort promenad idag bara. Först hem till tessan och sedan runt lillfjärden.. Orkade fan inte mer. Dessutom har mitt knä börjat jävlas men sånt skiter man väl i! ;)

Även att jag känner att jag har ätit lite för mycket annat idag. En saltgurka, en fefferoni, några skinkbitar och keso.. Känns som TOK mycket kalorier men det är det egentligen inte... Så det är inte så farligt. Men det är hela grejen med att äta annat än shakes.. Men det är bara att kämpa på!! Otroligt lite godissug iallafall! Till och med på kvällarna som jag förr alltid har känt ett otroligt starkt godissug gör jag inte det längre! Skönt som tusan! :) Något positivt..

Men motivationen är låg. Men jag tänker att jag är 21, dags att ta tag i detta nu för att må bra nu när jag är ung!! Så jag försöker peppa mig själv! Men det går tungt!!!


Nu ska jag se en unge i minuten och sen blit det Big Brother och sova!!

Gävle heeela dan imorn! :(


Puss

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards