Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Malin Lindgren - 14 mars 2011 23:25

Det fulaste ordet jag någonsin hört! Men ett så ont måste. Nattuggla som jag är så pluggar jag bäst såhär på kvällen/natten.. Så det är nu jag sitter och läser!


Fast egentligen tentapluggar jag inte nu, utan nu läser jag inför seminariet på tors. I mitt huvud snurra heeelaaaa tiden olika prover, olika undersökningar för respektive organ/sjukdom m.m Jag måste lägga upp hur jag ska tentaplugga de närmaste dagarna. Ett organ i taget liksom..


Imorn tar jag mig an mördarbacken igen! Nu jävlar ska här tränas inför Beach 2011! :P (På hemmaplan som det ser ut nu, har inga gymskor och kommer inte få råd detta år....) FATTIG STUDENT!

Jag finner min inspiration genom att tänka att jag är 21 år nu.. Gör jag inget åt det här nu så kommer jag se likadan ut (om inte större) när jag är 41.. Jag vill bli hälsosam nu och kunna leva livet lite innan jag skaffar barn och går upp alla de kilon jag tappat igen. Med min tur i detta liv så kommer jag gå upp dubbelt så mkt som jag gått ner när jag blir gravid.. Kilona kommer nog inte rasa av mig efteråt heller.. Nej, men det känns som att det är dags nu. Jag mår inte bra att leva såhär.. Vi har ju tänkt på vad vi ätit ett tag nu, visst, jag har gått ner 3 kg. Men så slarvar man på helgen och riktigt frossar och går upp nåt kg igen. Så nu ska vi kontrollera oss framöver! Vi får fuska på helgen MEN i kontrollerade mängder! Det låter väl bra, inte sant?! (:


Nu åter till skolböckerna, lite Diabetes på det här! ^^ Typ 1 & 2.. Passande läsning, bli ännu mer taggad att leva hälsosamt! (;


Puss!

Av Malin Lindgren - 14 mars 2011 13:01

Har nyss bäddat rent i sängen.. Lakanet, som egentligen är vitt, var svart och luddigt... Herregud.. Påminn mig om att inte skaffa fler pälsdjur!! Katterna ska iallafall väck!! Försöker hitta någon som vill ta dom.. 2 st Rumsrena (sålänge lådan är ren!!!), kastrerade, öronmärkta innekatter! Bör fortsätta vara innekatter! Jag tror dom mår bäst av att vara det, dom vet ju liksom inte vad som finns där ute... "/ Så vet ni av någon som vill ha (GRATIS!!!) :P hör av er till mig på fb el. här i bloggen...


Nu måste jag bege mig ut med Demon innan jag sätter näsan i skolböckerna! Försöker få till en liten presentation av besöket på Strålmottagningen i Gävle, men det känns som jag missuppfattat allt. Så jag googlar det mesta.. Hoppas jag inte har fattat åt helvete fel så jag står och ljuger när jag ska presentera det... Återstår att se!


Hörs lite senare!

Puss!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards