Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Malin Lindgren - 6 mars 2011 15:19

Har haft bloggtorka nu ett tag! Men jag ska försöka bättra mig!


Mor kom till oss igår och sov här. Hon skulle ut på folkan igår kväll. Så imorse tittade vi på Vasaloppet. Gud vilken karl han är den där Brink! (: Stolt över att bo i Hudiksvall nu! ^^ Helt grymt!


Nu har mor åkt hem, eller ja, hon åkte för ett bra tag sedan! Men jag har legat och jäst på soffan och nu måsta jag ta tag i all den smuts som finns i denna lgh! Dessutom har vi tvättid ikväll! Så jag tänkte dra igång ett städprojekt nu! Blir väl klar lagom till tvättiden börjar.


Vi får se om jag finner bloggorken igen! Det känns som att jag har mycket att skriva om! Har ju lovat ett inlägg för er med lösen om mitt besök hos mediet. Dessutom finns det en del annat att lätta på..


 Vi hörs något senare! Nu laddar jag iPoden och drar igång! :)

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards