Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Malin Lindgren - 25 mars 2011 21:27

Shit, är det redan dag 12?! Herregud.. Fort går det, men inte med vikten inte.. Går långsamt och jag vill så jävla gärna hitta ett par skor så jag kan börja träna! Kunde lätt kosta på mig ett par svindyra om jag inte hittar nå billiga, men räkningarna ska ju dock betalas denna månad också... Fuck.. Det går inge bra nu tycker jag!


Tentan är iallafall gjord. Har nu rensat ut alla gamla papper inför tentan som man sparat. Dom sitter nu i en annan pärm då jag är stensäker på att det blir en omtenta för mig! Tror inte jag fick över 70 poäng... Det skulle va ett mirakel då.


Ett mirakel höll på att ske imorse. Klasskompisen Tessan ringde  mig och sa att CUL inte fått några tentor från högskolan! Så ingen trodde det skulle bli någon tenta idag (alla utom jag var nog irriterade! ;) men det visade sig att högskolan hade skickat den till fel mejl.. Jävla skit liksom.. Höll på att få några extra dagar där, men inte..


Ska fortsätta kämpa med vikten nästa vecka.. Vill att det ska gå liite fortare än vad det gör nu, det står nästan still nu och hur det går till med 500-800 kCal per dag fattar inte jag.. :( Det är väl bara att kämpa på och hoppas på att jag hittar några träningsskor..


Hörs mer senare! Måste förebereda fruktsalladen vi ska unna oss efter ännu en veckas hårt slit och svält! ^^


Puss

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards