Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Malin Lindgren - 24 mars 2011 23:43

Ja, här har det varit hel dött heela långa dagen! Detta har berott på att jag har en svinig tenta imorn, som jag inte kommer klara känns det som nu! Det ska till ett mirakel i så fall, typ tok lätta frågor utan några läkemedel el prover.. Nej, tur det inte gäller liv eller död!!


Dag 11 har gått bra. Det går faktiskt helt ok, och jag börjar vänja mig vid den långsamma viktnedgången. Det får ta den tid det tar och jag antar att om 1-2 v. när man ska börja äta igen så kan man nog räkna med nåt kg upp och så, innan man hittar rätt balans.. Det som däremot är kanon är att i Rutiga Kokboken tror jag den heter finns en 2 v. meny med ALLT, frukost lunch middag mellanmål.. Och uträknat antal kCal! För en person om man äter alla mål blir det typ 1300 kCal el nåt. Så det kan ju vara en bra start! :) Sedan kan man ju minska ytterligare på typ potatis och ris och så så sänker man kCal ännu mer! Perfekt start så man behöver inte oroa sig för det! :)


Måste krypa i säng nu, hoppas på att tentan går bra el ok imorn.. Blir nog en bra promenad iallafall på eftermiddagen, idag tog vi det lite lugnt med 2 powerwalks på 20 min per runda. Men imorn vill jag gå långt! :) Känner mig MYCKET starkare trots ett toklågt kCal intag! Dessutom ska jag kolla vad ett par träningsskor kostar imorn och en köksvåg! Vill börja träna nu!!!!


God Natt på er, Sov så gott!

Hörs mer imorn efter tentamen from hell!!


Puss

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards