Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Malin Lindgren - 13 mars 2011 22:47
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin Lindgren - 13 mars 2011 22:38

Har inte haft någon större blogglust senaste tiden. Jag har för mycket tankar känns det som och jag måste först kunna bearbeta dom i mitt huvud innan dom kan fastna här i bloggen. Jag har helt enkelt inte engagerat mig.. För en gång skull har jag inte engagerat mig i allt som händer runt omkring.. Både på gott och ont..


Tentaplugg.. Fy fan för det ordet... Alltså, det sitter i hjärnan och gror heeelaaa tiden! Blir sååå tokig! Att man inte en enda dag ska kunna släppa pluggandet.. Nu på sistone har jag bestämt att jag ska inte öppna en bok under helgen, men då har jag det hela tiden uppe i skallen. Jag vet inte vad man ska göra. Även om det är mycket plugga nu, så måste man för faan kunna släppa allt och tänka på annat. Iallafall på helgerna! Men men, det är väl som det är.. Vore skönt att få koppla bort hjärnan ett tag.. Typ StandBy...


Hade en jävligt konstig men endå verklig dröm inatt.. Sjukt var det. Och jag hade varit så jäävla glad om den varit sann!.. Men som det ser ut kommer det aldrig hända. Vet inte vad jag gjort för fel heller... Men det passar sig väl inte antar jag..


Ska ta och skriva ett låst inlägg också innan det blir åter till soffan för min del! Har städat som en tok idag, men nu är det lika mycket päls på golvet som det var innan!

  • Note to self: Nästa hund blir en nakenhund!

Puss!


Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards