Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Malin Lindgren - 17 mars 2011 23:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Malin Lindgren - 17 mars 2011 19:31

Ja, snart är denna dag slut. Fick mig en liten promenad när jag gick hem från CUL.. Backen är fortfarande idiot tung, men jag tycker ändå att det går mycket lättare nu! Hoppas det gett lite resultat.. Vågen visade idag +500g.. Inte så roligt. Men antar att det är lite vätska och sådär.. Eller hoppas heter det väl.. c(:

Jag kör på, förhoppningsvis blir det en tripp till Sundsvall-Birsta imorn så jag får rensa tankarna lite. Som det är nu äcklas jag nästan av mat och känner mig bara fet av tanken.. Men det är väl en process. Lika bra att äta, annars går kroppen i svältläge och då blir man inge smalare direkt.. Bit ihop Malin, bit ihop.. Denna diet måste ju visa resultat nån gång?!

Blir iallafall ett inköp av ett måttband imorn.. Vågen är idiot så.. (; Roligare att se resultat i centimeter! c(:


Nu blir det lite tv, sedan Big Brother kl 22.00 (: Lööv it!


Puss!

Av Malin Lindgren - 17 mars 2011 10:43

Ja, dag nr 4 nu då.. Är besviken sedan igår. Hur fan kan det ens vara möjligt att gå upp i vikt på den här dieten!? Känner nästan att jag inte vill äta nåt alls. Får panik. Ska den här dieten inte fungera på mig så är jag ju körd!

  • GI-metoden: Fungerade lite sådär, gick ner 2-3 kg sen vart det inget mer..
  • LCHF: Inte bra för min mage, så den går bort direkt.
  • Nutrilett: Ja, som det verkar är denna inte heller så effektiv.. Trots ett kalori intag på typ 500-800 per dag.. Och långa promenader på det..

Vet inte riktigt vad man ska göra.. Som sagt känner jag att jag inte vill äta, blir inte direkt hungrig utan tänker hela tiden att om jag inte äter måste jag ju gå ner i vikt! Men det vet jag ju att det inte är bra det heller. Ställer kroppen in sig på svält så samlar den ju allt jag stoppar i munnen..

Tycker inte kroppen ska ha ställt sig i svältläge heller, den får ju mat typ var 3:e timme.. Jag fattar ingenting..


Än värre är ju att jag inte kan träna heller.. Har inga gymskor och har inte råd att köpa några.. Blir så  arg. Detta kanske är enda chansen jag har att lyckas gå ner till 60-65 kg.. Och så ska det inte gå för att man är fattig. Det är ju bara att inse att långa promenader kommer fungera i början.. Sedan kräver ju kroppen mer motion för att bränna fett.. Och ska jag då promenera, så får jag ju gå heeela dagen... Vet inte hur man ska göra..Varför kan man inte få typ 50% rabatt på gymkort och gymtillbehör av landstinget, som ordination? (INTE pensionärsgympa..) Jag har inte råd att börja träna i det här läget. Så en hjälp på traven vore ju inte helt fel...


Nu ska jag och vovven gå en liten promenad innan det blir en runda runt lillfjärden och sedan seminarium till 16.30


Adjö....

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards