Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Malin Lindgren - 27 mars 2011 22:49

Så! Då har vi kört i 2 veckor. Viktnedgången är väl inte häpnadsväckande stor, men däremot så har 7 cm försvunnit runt mina tuttar! Jag kommer inte ha några tuttar kvar om det ska fortsätta såhär! Helt sjukt, 7 cm! Shit..


Nu håller vi på och tvättar. Fy fan, det är det enda jag har att säga om den saken! Punkt och slut. Dessutom gör min hals ont och jag har fått en små envis hosta.. Och jag kan lova er det, att jag börjar bli sjuk nu bara för att jag äntligen fått tag i ett par träningsskor! Men sålänge jag kan andas och inte har feber så tänker jag träna! Banne mej! Imorn ska jag ju på Body Pump, tänker ta det lugnt i vilket fall då det var över ett år sedan jag tränade sist. Så det är nog ingen större fara!!


Har varit ute på halva dagen! Mormor fyller år idag så vi var dit och grattade henne. Sedan vidare en snabbis till svärfar och svärmor och fortsatte sedan till Knoppe. Kom hem runt åtta tiden och hann dra ett varv med snabeldraken innan det var dags att gå ut med tvätten.. Ska snart packa väskan inför morgondagen och bädda rent i sängen! Sedan en snabbdusch och marsch i säng! ^^

Btw så åkte Roza ut ur Big Brother vilket var helt rätt! Hade inte gråtit om Vanessa åkt heller, klara mig utan dom båda! :P Psychos båda två!! ^^


Puss


Ååååh ärthjärna jag är som glömde säga att min lill älsklingspojke fyller 1 idag!! :) Stora vovven!! Mammas lilla <3!!

Bye!

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards