Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

God Natt!

Av Malin Lindgren - 21 mars 2011 23:27

Då var det dags att krypa i säng. Skönt att sova någon timme innan det är dags att kliva upp igen! Imorn väntar en heldag i Gävle. Ska verkligen köra stenhårt imorn. Bara shakes och jag ska ta med en Bar också. Hår småätit smågrejer ända sedan jag kom hem.. Imorse tyckte jag allt var helt ok, men sedan när jag kom hem så blev jag dels dödstrött och små hungrig. Har inte varit såhär hungrig förr.. Men jag dricker väl på tok för lite vatten plus att jag inte tar alla 5 shakes per dag. Tar kanske 3-4 st per dag, plus en halv bar på kvällen. Sedan slinker det ner någon morot och ett äpple och så. Så jag kommer nog upp i alla kalorier ändå.

Jag hoppas iallafall att det går lättare snart! Men det gäller nog att ta i stenhårt nu. Dessutom vill jag så gärna börja på Hudik Gym och komma igång ordentligt med träningen!!! Vore så jävla kanon!! Ska kika på skor imorn när jag kommer hem och se om man kan unna sig ett par på fredag!


Skulle också vilja sätta ett nytt delmål, typ om jag går ner 10 kg så får jag unna mig en riktig nagelförlängning. Vill göra nya fina riktiga naglar. Dom man gör hemma håller i typ 2-3 dagar innan gelen spricker.. Inte kul. Lite bättre kvalité på dom man på salong! Får se! :)


Nu är älsk klar i duschen så jag ska gå och borsta tänderna nu och krypa under täcket! Sov så gott allihop!


Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Lindgren - 9 april 2012 20:21

  Åh vad jag vill ha ut mitt hjärtegryn nu!! 21 dagar kvar!!   ...

Av Malin Lindgren - 8 april 2012 19:43

Då var det typ slut på påsken.. Och ingen påskbebis här inte. På tisdag går vi in i v. 38 (37+0). Då anses bebis vara färdigbakad och är sååå välkommen ut. Men jag har en känsla av att den lill* kommer stanna betydligt längre än så. Men h*n är välk...

Av Malin Lindgren - 22 mars 2012 20:34

Imorse klev jag upp tidigt, 4,45 för att vara exakt, och åkte till Gävle för att närvara på den obligatoriska föreläsningen med Katie Eriksson (vårdteoretiker tjoho..). Kvinnan är översmart! Hennes hjärna måste gå på högvarv heela tiden. Iallafall fa...

Av Malin Lindgren - 20 mars 2012 21:35

Idag har dagen spenderats på CUL, var där mellan hav tio och ett, ca.. Vidare hem och sov på soffan tills det var dags för föräldragrupp klockan fyra.. Dit, hem och åt mat och nu sitter jag här efter att ha jäst ordentligt på soffan efter maten. Pyre...

Av Malin Lindgren - 19 mars 2012 20:45

    Tigerrandig BadBoll! :)       "Kärlekstatueringar"       När jag ändå var igång och bloggade för en gång skull, så tänkte jag att det är lika bra att ta lite bilder.. :P Här är lite färska bilder från v.33+6. Min mage kalla...

Presentation


Malin, 21 år, studerar till sjuksköterska. Bor i Hudiksvall med min sambo J och våran hund. Vi väntar vårat första barn, beräknat att titta ut den 30/4-12. Skriver om graviditeten och allt runt omkring. Trevlig läsning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards